Känner mig så skylldig... Lillan då??

Sv: Känner mig så skylldig... Lillan då??

Tråkigt att du missade:cry: Med du kan väl få veta vem som köpt henne och ha kontakt med dem, och ville de nån gng sälja hästen så kan de väl ringa till dig? Vid det laget har du ju isf bildat dig en större uppfattning om din nuvarande hästs vara eller icke vara också? :)

Det var precis det jag tänkte på också! :D
 
Sv: Känner mig så skylldig... Lillan då??

Du vet ju inte om du ens hade velat ha Exelle om du hade åkt dit och provridit. Med Lillan har du säkert mer framför dig så det var nog meningen att det skulle bli så. :) Proffshjälp kan skapa mirakel. Ska själv få hjälp på torsdag med min tok. Det känns ibland vemodigt och omöjligt när man inte vet hur man ska komma framåt med sin häst, men det behöver inte vara långt bort om man hittar en bra tränare som kan hjälpa en.

Lycka till!
 
Sv: Känner mig så skylldig... Lillan då??

Trist!

Jag råkade ut för nåt liknande för massor med år sen.

Jag väntade och väntade på att min älskling på ridskolan skule säljas och till slut tröttnade jag och köpte mej en egen häst.. Gissa vem som magiskt blev till salu då?? Jag letade fodervärd till henne, men eftersom hon var skadad var det svårt och till slut fick jag inse att jag inte kunde ha två hästar..

Jag undrar fortfarande var lektionshästen tog vägen, även om jag inte för ett ögonblick ångrar mina 7 år med den andra pållan. Svårt det där när man hittar nån man trivs så bra med..

/ Lavinia, som också tycker du kan se om du kan få nya ägarens nummer.. Har du tur kanske dom inte passar ihop och du kan byta lillan mot exell??
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp