urkella

Trådstartare
undrar bara när juverna blir mjölkfylda.. stoet ska föra om 1 månad men dom har inte blivit så stora :crazy: så någon som vet..

Sv: juverna??

Du behöver absolut inte oroa dig...det är så olika från individ till individ när dom fyller upp juvren...mitt sto som fölade nu i april fyllde inte sitt juver fullt förns det var några timmar kvar...vissa fyller långt före,så ta det lugnt...vet att det är lätt att bli orolig men andas och njut, du har en underbar tid framför dig. Lycka till! :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Hittar ingen tråd om just hur juvret skall kännas. Skall de vara mjukt? Hårt? 😊hur såg era ut och kändes när dom börjat sätta juver?
Svar
5
· Visningar
674
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Alexandra_W
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Ketrawzc
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka