Jag tror minsann att jag har varlden galnaste kompis. Lite kort ligger det till sa har. Hon och en killkompis till henne hamnade i sang ett antal ganger. Bada var med pa att dom inte ville ha nat forhallande. Dom pratade med varandra och var overens om att dom inte var intresserade av nagon ev. graviditet. Killen foreslog att dom skulle skriva ett kontrakt. Dar skulle dom faststalla att i handelse av en graviditet, om hon skulle bestamma sig for att behalla barnet, skulle han inte kunna bli patvingad faderskapet . Med andra ord hon skall inte peka ut honom som fader. En sorts friskrivningsklausul sa att saga. Kontrakt skrevs och undertecknades och nu undrar jag (helt enkelt for att jag ar oerhort nyfiken).
Kan detta over huvudtaget vara juridiskt bindande? Kan hon andra sig och anda peka ut honom som fader med foljd att han da naturligtvis blir skyldig att betala underhall?
Kan detta over huvudtaget vara juridiskt bindande? Kan hon andra sig och anda peka ut honom som fader med foljd att han da naturligtvis blir skyldig att betala underhall?