Junior mat

Sablar22

Trådstartare
När börjar ni ge vuxen mat till era små?
Det var längesen jag hade en sån här ung hund
så jag behöver friska upp minnet.

Sv: Junior mat

Ganska individuellt vågar jag påstå, vi har gått över på Vuxenfoder redan och det gjorde vi när damen var ungefär 4½ månad.

Okej!
Den här damen är 6 månader,
uppfödaren tyckte att hon skulle äta junior tills
hon fyllde 1 år.

Så jag är mest ute efter lite åsikter och resonemang i
frågan

vår hund äter fortfarande junior och han är 9 mån. vi kommer byta när han blir ungefär 1 år.

Min Leia äter fortfarande juniorfoder och hon är 2 1/2år. Tycker att hon har behövt det till nu. Skulle nog kunna byta till vuxenfoder nu men förhoppningsvis är hon dräktig så jag fortsätter med junior ett tag till.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka