Julklappstråden!

Azalea

Trådstartare
Jag tänkte att vi kunde dela med oss av lite tips här på julklappar, separat från jultråden som ju tar upp ALLT kring julen. :idea:
Har ni börjat planera något ännu? Vad ska ni ge och till vem? Vad önskar ni er själva?

Det enda jag har klart hittills är lite kläder till min lilla systerson. (Det är ofattbart roligt att köpa bebiskläder!)
Tänker försöka göra ganska mycket julklappar i år, marmelad, sylt, snaps, godis.. Och olika lotions, bodyscrubs och liknande. Men det finns ju så mycket man kan göra så jag har svårt att bestämma mig! Tur att det är ett tag kvar till jul... :angel:

Jag är nästan färdig med årets klappar :D Ena syrran och jag har gått ihop på en julklapp till andra syrran, en virkad dödsstjärna med en "Join the dark side"-lapp, och så ett paket med en "we have cookies"-lapp. Syrran virkar, jag står för garnet och lapparna :)
Syrran som virkar får en badrock, pappa får en flaska The Famous Grouse och en bit choklad av samma märke, min mormor får en dramaten, min ledsagare ett par prydnadskuddar... Bara mamma kvar, står mellan nån tomte eller lyktor, får se vad jag hittar. Ja och så blir det väl nånting åt katterna. Och eventuellt Secret Santa, återstår att se hur ekonomin ser ut :p

Jag har nöjt mig med att önska mig pengar, en locktång, en eltandborste och en elektrisk fotfil :D

Är inte senior men hoppar in ändå för julen är det absolut bäst jag vet!

Jag är redan klar med 3 julklappar, sambon ska få en dag på spa ( tillsammans med mig såklart så blir ju lite julklapp till mig själv också:D), min bror ska få en handgjord bil i trä (prydnad) från 20-talet och min mor har jag köpt ett par tofflor som går att värma i mikron och som tydligen ska ha en lugnande effekt då det är lavendel i. Men ska köpa något mer till henne också:)
Har min pappa och brors sambo kvar, men har ingen aning om vad jag ska köpa till någon av dem.. Pappa speciellt är det väldigt svårt att hitta på något till. Så där skulle jag gärna vilja ha lite tips:D
Sen så får såklart vovvarna julklappar, blir varsin kudde ( de snor våra) och något gott att tugga på!

På min önskelista står egentligen bara presentkort än sålänge:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Visste inte riktigt var jag skulle placera tråden, flytta den gärna om den ligger fel.. Men som många(?) av er har koll på så sitter...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 098
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar