Julklappar till gnagare

Kilauea

Trådstartare
Inspirerad av liknande tråd på hundforumet tar jag nu upp den här.
Får era gnagare (eller fåglar eller andra djur för den delen) några julklappar??
Här delade tomten ut paket till dem (kanin och marsvin), tex. gräs att odla inne, mjölklinser och en "gnagarlåda" med div. godis köpt på djuraffär.
Dessutom serverades extra grönsaks/frukt-tallrik med massa olika sorter till marsvinen - mycket populärt vill jag säga!

Klart att de också ska få fira jul, även om de inte bryr sig.... :p

Sv: Julklappar till gnagare

Jag brukar ge julklappar till mina men det blev inget i år. Köpte grejer men kunde ju inte vänta med att ge de till sötisarna heller :angel: :D
Så råttorna har fått diverse leksaker, hus, godis och snäckorna har fått en bro :D

Mina har fått ett eget täcke. De har i flera år önskat sig ett riktigt dun-täcke, men det kommer de aldrig att få :P Så nu har jag köpt ett som går att tvätta i tvättmaskinen som jag skall dela på tre så småningom bara.

oh oh, mina grisar fick gräs på julafton även :D

Gerbilerna skulle fått ett kokosnöthus, men jag hade lite dåligt med pengar före jul, så de kommer att få det efteråt istället.

Pinky kommer att få nya täcken efter jul, och har fått en mjukisborste av medryttaren.

Jag brukar köpa mat och godsaker till min hamster i julklapp. Min syrra brukar också köpa sånt till sin och hus.. :D ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka