Carolininen
Trådstartare
Fick åka in akut med Njuffen igår kväll. Något har hänt med hans nacke och han hade ont så att han skrek
Fick lämna honom där för iv. smärtlindring, man vågar inte röntga inom ett dygn efter att skadan uppträtt.
Vet spekulerade i diskbråck eller ev hjärnhinneinflammation.
Jag körde därifrån utan hund med tårarna forsande.
Tankarna snurrar. Blir han bra? Hur lång rehab pratar vi om? Är det värt det? Är jag kapabel att avsluta så att jag inte utsätter honom för onödigt lidande? Om detta är hans sista dagar i livet vill han absolut inte tillbringa dem i en box på sjukhus. Han är fruktansvärt hem/mattekär, satte tassarna i backen direkt när han märkte att jag gick på andra hållet.
Akilles är ju redan sjuk. Allergi/hypothyreos. Men mår fint på kortison och levaxin.
Stackars min fina raggbjörn, ensam på djursjukhuset....
Någon som har en tanke om detta? Vad tror ni om rehabiliteringen? Operation?
Fick lämna honom där för iv. smärtlindring, man vågar inte röntga inom ett dygn efter att skadan uppträtt.
Vet spekulerade i diskbråck eller ev hjärnhinneinflammation.
Jag körde därifrån utan hund med tårarna forsande.
Tankarna snurrar. Blir han bra? Hur lång rehab pratar vi om? Är det värt det? Är jag kapabel att avsluta så att jag inte utsätter honom för onödigt lidande? Om detta är hans sista dagar i livet vill han absolut inte tillbringa dem i en box på sjukhus. Han är fruktansvärt hem/mattekär, satte tassarna i backen direkt när han märkte att jag gick på andra hållet.
Akilles är ju redan sjuk. Allergi/hypothyreos. Men mår fint på kortison och levaxin.
Stackars min fina raggbjörn, ensam på djursjukhuset....
Någon som har en tanke om detta? Vad tror ni om rehabiliteringen? Operation?