Jossan med Kisse! (Foton)

J

Jozephin

Ja jag tittade på en skogis/huskatss blandning igår.
Here she is:

{6F40C43C-18EE-4EAB-AF33-48D5E51A1E21}.jpg

Nä jag kunde inte motstå henne och fick hem henne direkt. :angel: :p :D

Hon heter Ester och det passar verkligen för hon verkar vara en helcool och ruggigt tuff liten dam!

{7309BEF6-356E-4632-8D54-9C996F2E513B}.jpg

Sv: Jossan med Kisse! (Foton)

:love: Vilken sötnos!
Hon är fruktansvärt lik min lilla dam - till och med sambon håller med :D

Hur gammal är hon?

Hehe, där ser man.

Hon är bara 9 veckor. För ung tyckte jag när jag tittade på henne men så sa ägaren att mamman inte var i närheten av ungarna nånting och ville inte veta av dom och eftersom den kvarvarande systern skulle flytta samma dag så kändes det som om jag lika gärna kunde ta henne ändå.

Men hon är jätteduktig! Och busig! :p :love:

Hon är supersöt! :love:
Våran togs också tidigt, men det var samma sak där - mamman hade stött ifrån ungarna och tyckte bara dom var jobbiga, de andra syskonen hade och skulle flytta samma helg, så vi tog hem henne. Det är det bästa jag gjort tror jag, hon är underbar :love:

Lycka till med damen, hon är ett underverk :)

Ja alltså det är ju bättre att det blir hel omställning eftersom systern skulle bort också igår så.

Tack! Jga kommer nog trivas riktigt bra med lilla Ester! :love: :) :banana:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 715
Senast: Nominous
·
Katthälsa Fick hem en katt från katthem för lite mindre än 2 veckor sedan, hon är/var lite skygg första dagarna. Nu känns hon mycket mera...
Svar
8
· Visningar
6 269
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa För ett par månaders gick katten bort. Hon var utekatt och råttjägare. Plötsligt blev hon slö en kväll. Blinkhinnan täckte en del av...
Svar
2
· Visningar
3 522
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama