Jobbigt komma tillbaka till forum.

Alexandra_W

Trådstartare
Förr så om jag läste en tråd på Utrustning till exempel, så kunde jag i raden där det står 'Utrustning. Enbart generell utrustning bla bla bla' klicka på länk så jag kom tillbaka till utrustning.

Det går inte längre, utan om jag t ex gått via 'Nya inlägg' och direkt in i en tråd på utrustning så måste jag för att ta mig tillbaka till 'trådsidan' på Utrustning klicka på Ridning i vänsterkanten, och sen välja underforum utrustning. Ganska drygt faktiskt.

Varför försvann länken till det forum man läser tråd i? Kan man sätta tillbaka den?

Sv: Jobbigt komma tillbaka till forum.

Men ovanför raden där det står Kontrollpanel medlemslista mmm så står det:
Bukefalos>Hästforum>Ridning>Utrustning, när du är i en tråd från utrustningsforumet, om du då klickar på utrustning så kommer du till det forumet.

Om man tittar hur det ser ut från denna tråden så står det:
Bukefalos>Blandat>Bukefalos-hjälp

Liknande trådar

Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 759
Senast: Wingates
·
B
Hundavel & Ras Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det blev långt men jag är desperat och måste få hjälp att se på saken! Snälla läs och hjälp mig...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 109
Senast: Grana
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama