Jesus Christ in Richmond Park

Lena Furberg

Trådstartare
www.youtube.com/watch?v=3GRSbr0EYYU

Ifall någon undgått den här videon..... Jag skrattar så tårarna rinner - HEMSKT för egentligen är det ju inte alls roligt utan ... ja, just hemskt! Jag, som har en hund som mer än gärna skulle hakat på Fenton i videon, kan känna exakt vad husse känner.......

OBS! MÅSTE ses med ljudet på, högt!

Sv: Jesus Christ in Richmond Park

Ja, han lär ligga 5:a i youtube-toppen! :D

Jag gillar originalversionen bäst för den är precis "som det hände" - det finns också en massa spoofversioner.

Hahahahohoho herregud vad roligt :D , hundägarens förtvivlade och desperata spring efter hunden som redan är flera hundra meter bort !:rofl:

Hahaha den är så bra! :rofl:
Men kan samtidigt inte låta bli att tycka synd om ägaren. Det är verkligen inte roligt för honom, undrar om han fick tag på hunden och hur långt tid det tog ^^

Jag dööör!:rofl:

Själv hade jag langat kopplet i närmaste buske och med rynkad panna, skakandes på huvudet, stått och sett på och undrat var den oaktsamme hundägaren var.

Ja man får ont i hjärtat och minns alla gånger man befunnit sig i liknande situationer... Kanske inte så stor flock eller så mycket trafik intill men..

Liknande trådar

Hundhälsa Startade ju tidigare en tråd om hur voffens bakben "hakade upp sig". (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1189608) Gjorde...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 658
Senast: Philosophia
·
F
Övr. Hund /Vet att vissa har läst den/ vill varna kännsliga!! Värt att läsa för alla hundägare, eller blivande hundägare!! Hur kunde du...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Haukur
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 533
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Har ngn läst denna??Varje gång jag läser den börja jag gråta...usch jag är så känslig:p ngn mer som är...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: Albatross
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka