Jeg er GRAVID :):)

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sprang/Dressur rytter

Må bare få det ut;

JEG ER GRAVID :banana: :banana: :bump: :bump: :love: :love:

Fant det ut i dag :banana:

Og kjæresten min er bortreist på en forretningsreise, så i dag sendte jeg 10 roser med kort det stod: Til værdens beste kjæreste og pappa! Elsker deg! :love:

Måtte bare få det ut!
Kanskje noen flere som skal ha baby? :love:
 
Sv: Jeg er GRAVID :):)

Grattis, grattis! Vi är en hel del här inne som ska ha barn! Välkommen i skaran! :banana: :bow:

/Timsetim
 
Sv: Jeg er GRAVID :):)

Härligt!! Välkommen i gänget =)

Vad svarade din karl när han fick veta det då? Hört något än?
 
Sv: Jeg er GRAVID :):)

Vad svarade din karl när han fick veta det då? Hört något än?

Fikk tlf av en overlykkelig kjæreste kl 20, han satt i møter fram til da, så han fikk ikke blomstene før han kom på hotellet igjen.

Har ikke fortalt foreldrene mine/hans det ennå, har tenkt å vente til julaften. Så får de hver sin flaske vin med bilde fra ultralyden vi skal på på Torsdag (8 uker på vei) :bump:
 
Sv: Jeg er GRAVID :):)

Grattis! Vad roligt :)

Jag har två pojkar redan så jag är nöjd med dem (de är 5 och 8)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 321
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 185
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: Bison
·
D
Avel Hvordan er reglene i sverige når det gjelder å bedekke et sto som er traver av stamme, men blir brukt til dressur? Jeg ønsker å...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp