Jättehungrig katt

MissFideli

Trådstartare
Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från bänken uppåt 8 gånger för att hon tror jag håller på med mat till henne. Sista gången slutade det med att hon klev på en varm platta (skulle hälla av potatisen, så hann inte hindra henne), så nu får jag troligen åka in med henne till veterinär imorgon.
Men vad gör jag? Hon rullar redan fram.

Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från bänken uppåt 8 gånger för att hon tror jag håller på med mat till henne. Sista gången slutade det med att hon klev på en varm platta (skulle hälla av potatisen, så hann inte hindra henne), så nu får jag troligen åka in med henne till veterinär imorgon.
Men vad gör jag? Hon rullar redan fram.

Sköldkörtel? Något hormonellt. Mask?

Sluta ge henne mat hon älskar :angel: 😾

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 570
Senast: Sassy
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 478
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 367
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar