Jälla i helgen

P

pippi27

Någon här som var med på tävlingarna på Jälla ihelgen?

Iså fall, vad tyckte ni om tävlingen?

Sv: Jälla i helgen

Kul att du tyckte att det var Ok.
Jag var den som stod på framhoppningen i svarta kepsen hela helgen!

hmm.. tänka tänka.....
ja vet inte va rät fokucerad..red en connemara skimmel med svart schabrak..

Såg du jäntan som sprang omkring och krattade på framhoppningen?
Det var min dotter det:idea:

Ja, jag var chaufför och hästskötare i söndags. Jag tyckte det var trevligt o bra!

Jag var funktionärsansvarig, så jag sprang runt i min klubbjacka och domderade med folk. :D Lämna gärna synpunkter så att vi kan förbättra oss!

Jag var där!
Tyckte det var en bra tävling. Ni var snabba och effektiva och trots att ljudanläggningen inte fungerade flöt det på bra.
Gillar när man får göra omstart i clear round, perfekt när man har en häst som gärna tittar och är lite spänd första gången inne på banan.

Dessutom gick det jätte-bra för mig, så jag är såklart extra nöjd, kan faktiskt inte komma på något negativt :)

Ja, ljudanläggningen var ett horn i sidan. Vi kom inte in någon gång under helgen. Men det funkade ju hyfsat med megafonerna iaf. Jag är hemskt stolt över mina funktionärer, alla jobbade jättebra och tävlingarna flöt på mycket bra trots det stora antalet starter.

Ja, det är trist när tekniken krånglar....
Men ärligt talat var det nästan lättare att hålla reda på vems tur det var mha era funktionärer än vad det brukar vara genom att försöka lyssna på vad som sägs i sprakande högtalare samtidigt som man rider fram....

Ja, den där högtalaren brukar inte höras så bra ut i vilket fall. Men funktionärerna var det ordning på iaf. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Jönköpings Fältrittklubb tävlingar för ponny i hoppning i dagarna två och där tog Värnamobygdens Ryttarförening...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen som var så arrangerade Hok-klubben Horseback Archery Sydskyttarna tävlingen Smålandsjakten i beridet bågskytte.
Svar
0
· Visningar
89
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen ska svenska mästare i hoppning för juniorer, Young Riders och seniorer koras hos Henriksdals RF i Sjöbo. Finaler på söndag. Så...
Svar
0
· Visningar
123
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar