Jägersro?

L

Love_Lee

Härmas lite här... :o Vem här inne brukar hålla till på Jägersro då?? Någon som ska dit imorgon??

Nja, min mamma jobbar på sadelmakeriet och jag rider på ridskolan bredvid

Jag bor inärheten så jag brukar yra omkring på jägers när det e trav /galopp...
då brukar jag passa på och smita in och kolla på MCR! :)

Mia

Var på jägers ett par veckor förra sommarn, hade praktik och jobbade. Har försökt komma dit när det varit löp ibland under våren, men det var en bit från Bollerup...
Bor för tillfället i Strömsholm, men hoppas att jag får min praktik på jägers eller däromkring :)

Sv: Jägersro?

Ehm.. ja va där innan på måndagar o tränade galopp.. men inte nu längre tyvärr =( men nu har jag börjat på Ung jägersro ist =) ganska kul faktiskt. Pamira e underbar!! måste nämnas!! ha d Puss

Jobbade där i ganska många år men nu var det ett tag sedan jag var där. Funderade på att sticka dit och hälsa på nån dag snart faktiskt.

undefined
e där ganska ofta när de e tävlings säsong... :bump: :bump: :bump: :bump:

Ibland, hälsar på i stallet där jag köpte min häst.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett skarpare bett till min valack då han blir för stark för dottern när de rider ut. Han bestämmer då tempot själv om de ska...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
211
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
404
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka