jag vill inte vara med just nu

nevin

Trådstartare
Hanen är utomlands och har festat rätt hårt en vecka, igår hördes vi via sms, och han lovade då att höra av sig när han kom till rummet. Det är snart fyra timmar sen, normalt är han i säng runt 12 -1, men inte ett ljud ännu.... inga svar på sms, inte nåt om jag ringer, inget livstecken på fejjan....



Försöker säga till min hjärna att lägga ner och inse att han förmodligen bara landade lite hårt kudden efter många öl eller nåt. Det hjälper inte. Alls.
jag återupplever hela jävla helvetet från året.

Skulle vilja stänga av hjärnan ibland, det här är SKIT.
 
Sv: jag vill inte vara med just nu

sambon alltså
nej, han är aldrig ute så här sent.... telefonen är på, men inget svar
 
Sv: jag vill inte vara med just nu

Blivit av med mobilen kanske? Brukar han ha telefon på ljudlös eller bli så berusad att han inte ens vaknar av telefonen?

Jobbig väntan för dig om han ska sova ruset av sig innan han hör av sig.
 
Sv: jag vill inte vara med just nu

Ring hotellet och hör så att han har kommit dit. Det kanske kan lugna dig lite? Kanske somnade han på toa eller så kanske han la sig på sängen och somnade innan han hade kommit så långt som till att ringa. Kanske tänker han att det blev försent för att ringa och att han inte vill riskera att väcka dig?
Förstår att du genomgår ett helvete just nu :(

(((Kramar om hårt)))
 
Sv: jag vill inte vara med just nu

Han hade såklart supit skallen i bitar och glömt bort att jag väntade.....

Kl sju kom smset, "sorry"

Det var ju skönt iallafall. Nu har jag sprungit runt i skogen och lyssnat på Eminem, så lite bättre blev det....
 
Sv: jag vill inte vara med just nu

Han hade såklart supit skallen i bitar och glömt bort att jag väntade.....

Kl sju kom smset, "sorry"

Det var ju skönt iallafall. Nu har jag sprungit runt i skogen och lyssnat på Eminem, så lite bättre blev det....

Skönt att höra!

Kan dock tycka att det är lite hänsynslöst med tanke på vad du gått igenom tidigare, fast ingen är ju ofelbar....
 
Sv: jag vill inte vara med just nu

Han hade såklart supit skallen i bitar och glömt bort att jag väntade.....

Kl sju kom smset, "sorry"

Det var ju skönt iallafall. Nu har jag sprungit runt i skogen och lyssnat på Eminem, så lite bättre blev det....

När mitt ex gjorde sådär fanns inga mobiler :(
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp