Jag vill ha Hay Bars!!!!

Sv: Jag vill ha Hay Bars!!!!

nej det är de inte - eftersom du kan bygga likabra själv för typ noll kr i jmf med deras pris.

Tråkigt svar - men troligtvis sant :D
Någon som har och tycker att de är värda sitt pris i guld??

Jag har en!

Den var skitbra när jag hade en minishettis som inte fick äta lika mycket som storhästen när de gick på lösdrift tillsammans, hon nådde inte upp över kanten.

Annars fungerade den bra som hölåda, den gjorde vad den skulle helt enkelt :)

Men jag undrar vart sjutton den hamnade efter flytten...

Har man varken tid eller ork att bygga egen lösning så är den värd sina pengar, dessutom enkelt att bara ta loss utan att förstöra resten av boxen om man skulle ångra sig också.

Ibland är det skönt att köpa en färdig produkt utan att behöva tänka själv :sneaky:

Ah! Enkel att ta loss! Ett bra argument till min man :D
Vi kommer att behöva köpa sju stycken och han kan inte förstå hur jag kan vilja lägga pengar på lite plast :angel:
Han bygger hellre själv och någonstans vet jag ju att han har rätt.
Men jag vill så gärna hitta något som talar emot honom :D

din man har nog rättså rätt;)

verkar inte som det är några större konstigheter att ta loss ett eget bygge om det utförs rätt och enkelt, jmf med att betala tusenlappar för samma konstruktion i plast. men visst- beror helt klart på hur man prioriterar och det avgör du ju själv :)

Förlåt nu, men om jag skulle behöva sju stycken hade jag nog faktiskt byggt egna. :)
Blir ju skitdyrt med sju stycken. jag köpte in min för 900, kostar de lika fortfarande?

Ja, de enda jag hittat i Sverige är hos H***S och de tar 899kr
I England var de billigare, men med frakten hit tror jag att det går på ett ut.
Finns de någon annanstans???
Och ja, du är förlåten :p

Har för mig att Masse har dessa hökrubbor för 649 inkl moms, de diskuterades tidigare och bör sitta i ett hörn annars rymmer de inte så mycket!
stor-hokrubba-for-hastar-som-kan-monteras-i-stallboxen.jpg

Fördelen med plast är att det är lättare att hålla rent än trä, som det oftast blir när man bygger själv!

Masse säljer inte utan använder dem för att förtydliga! Genom bildens egenskaper kanske du får fram var de finns att köpa, jag får väl inte skriva!

Har du sju stycken? ;)
Eller så köper jag sju stycken begagnade!!
Finns det många till salu tro?....

Vi har i alla fyra boxarna, sedan vi byggde stallet för 7 år sedan. De är helt fantastiskt bra! Dock har min gammeltant utvecklat en viss förmåga att dra ut höet i hela boxen, så hon äter numera ur ett småmaskigt hönät. Men hos de andra tre funkar HayBaren jättebra.

Jag avskyr när hästarna trampar runt höet i boxen.
Just nu har jag bara en som gör det, så hon får i hönät.
Men finns risken alltså att hon kan göra samma sak även med en Hay Bar??

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 017
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 318
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar