Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den var skitbra när jag hade en minishettis som inte fick äta lika mycket som storhästen när de gick på lösdrift tillsammans, hon nådde inte upp över kanten.
Annars fungerade den bra som hölåda, den gjorde vad den skulle helt enkelt
Men jag undrar vart sjutton den hamnade efter flytten...
Har man varken tid eller ork att bygga egen lösning så är den värd sina pengar, dessutom enkelt att bara ta loss utan att förstöra resten av boxen om man skulle ångra sig också.
Ibland är det skönt att köpa en färdig produkt utan att behöva tänka själv
Ah! Enkel att ta loss! Ett bra argument till min man
Vi kommer att behöva köpa sju stycken och han kan inte förstå hur jag kan vilja lägga pengar på lite plast
Han bygger hellre själv och någonstans vet jag ju att han har rätt.
Men jag vill så gärna hitta något som talar emot honom
verkar inte som det är några större konstigheter att ta loss ett eget bygge om det utförs rätt och enkelt, jmf med att betala tusenlappar för samma konstruktion i plast. men visst- beror helt klart på hur man prioriterar och det avgör du ju själv
Förlåt nu, men om jag skulle behöva sju stycken hade jag nog faktiskt byggt egna.
Blir ju skitdyrt med sju stycken. jag köpte in min för 900, kostar de lika fortfarande?
Ja, de enda jag hittat i Sverige är hos H***S och de tar 899kr
I England var de billigare, men med frakten hit tror jag att det går på ett ut.
Finns de någon annanstans???
Och ja, du är förlåten
Vi har i alla fyra boxarna, sedan vi byggde stallet för 7 år sedan. De är helt fantastiskt bra! Dock har min gammeltant utvecklat en viss förmåga att dra ut höet i hela boxen, så hon äter numera ur ett småmaskigt hönät. Men hos de andra tre funkar HayBaren jättebra.
Jag avskyr när hästarna trampar runt höet i boxen.
Just nu har jag bara en som gör det, så hon får i hönät.
Men finns risken alltså att hon kan göra samma sak även med en Hay Bar??
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.