alazzi
Trådstartare
Sen i maj har jag smärtproblem som bara blir värre och jag orkar inget. Min ork blir bara sämre och jag kan inte gå uppför en trappa utan att helt tappa andan så att det svartnar för ögonen. Promenera går inte alls pga av smärtorna. Hittills så har ingen orsak hittats.
Jag har själv bekostat massage men det ger ingen hjälp men det var skönt för stunden. Nu har jag så ont överallt så jag vill inte att någon tar på mig.
Jag har mystiska blåmärken på båda ambågarna och strax under knäna? Stark smärta över njurområdet.
Nästa MRT undersökning är först om några veckor.
Det finns olika smärtalternativare men det är så galet dyrt eftersom jag måste betala själv så jag har inte råd med enbart A-kassa.
Normala värktabletter har ingen som helst verkan.
Jag har själv bekostat massage men det ger ingen hjälp men det var skönt för stunden. Nu har jag så ont överallt så jag vill inte att någon tar på mig.
Jag har mystiska blåmärken på båda ambågarna och strax under knäna? Stark smärta över njurområdet.
Nästa MRT undersökning är först om några veckor.
Det finns olika smärtalternativare men det är så galet dyrt eftersom jag måste betala själv så jag har inte råd med enbart A-kassa.
Normala värktabletter har ingen som helst verkan.