Jag kanske blir med katt!

Illiana

Trådstartare
Ska fara och kolla på 2 katter på Söndag :bump: Det är 2 kastrereade hankatter av rasen Helig Birma :) De är båda 3 år..
Har velat ha Birma sen jag såg dom första gången, de har länge varit en favorit av raser. Så nu kanske jag får det! Woot Woot!!

Måste bara börja inhandla kattgrejor nu.. Alla mina saker följde ju med mina förra katter när dom bytte hem (Vilket icke ska upprepas, är så arg på mig själv för det!)

Vilka här har Birma/or?

Sv: Jag kanske blir med katt!

Finns en tråd om oss med birmor

Jag har en Helig Birma vid namn Cecilia som blir 1 år i maj. Hennes uppfödare bor i närheten vilket är skönt för mig att ha som trygghet.

Alright, har jag helt missat.. Men skit samma i sista frågan då, så berättar jag bara att jag kanske blir med katt :p

Nå, nu har dom kommit :D Stencoola och jättemysiga :love: Här är dom!

Sansi:
26736188.jpg

Mario:
26736190.jpg

:love::love::love:

Vad avis jag blir. Jag älskar birmor och ska skaffa en i höst.

Hihi, jaa, jag är så lyckligt lottad som fått tag i dessa två :love:

Jaa, dom är så fina, pöjkarna :love: Jodå, det gör dom.. kommer inte ihåg uppfödarnamnet, men får ägarpapprerna när "prövotiden" går ut, dvs efter 2 veckor :) Så då ska jag kolla iaf :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
392
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Har en hankatt på 7 månader som attackerar mina tre äldre katter (12 år) hela tiden. Han är kastrerad för ca 2 månader sen. Han slåss...
2
Svar
24
· Visningar
2 998
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama