JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
"Jag hoppas att det ska bli en comeback"
Helena Lundbäck, 38, blev 2002 historisk som första svenska ryttare att rida en VM-final.
Men de senaste åren har det varit tyst om henne.
I SportExpressens "På G"-serie berättar hon - lite motvilligt - om drömmen om OS i Rio 2016.
– Jag hoppas att det ska bli en comeback, säger Lundbäck. ...
Källa / Läs mer:
http://www.expressen.se/sport/jag-hoppas-att-det-ska-bli-en-comeback/
Moderator
Hästnyheter
Ekenryttaren Helena Lundbäck blev historisk i VM i Jerez, Spanien, 2002. Tillsammans med det lilla stoet Mynta blev hon det första...
Hästnyheter
Helena Lundbäck är känd långt utöver den egna sportens gränser. År 2002 blev hon den första svenska ryttare som red i en VM-final. Det...
Hästnyheter
Falsterbo Horse Show har fått brasiliansk prägel.
Med mindre än en månad kvar till OS i Rio är Brasiliens landslag på plats i Sverige...
Hästnyheter
Landslagsryttaren Tinne Vilhelmson-Silfvén siktar mot OS i Rio.
Till sin hjälp har hon Sveriges rikaste kvinna: Antonia Ax:son Johnson...
Guldfasanerna
Övr. Djur Inte en fasan men jag satt en stund med hönsen och ankorna idag, och Beaky skulle som vanligt ha ALL uppmärksamhet. Hon är så himla...
Sel
13 minuter sedan
Svar: 1 492
Visningar: 127 981
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Ni som har era valpar hemma, vad har ni för storlek i sele och/eller halsband? Ras och ålder kanske också underlättar.
Bluefish
16 minuter sedan
Svar: 784
Visningar: 54 649
Hund
Sporrskydd vid träning
Hundhälsa Sparven har tre gånger på 4 år dragit sönder samma sporre. Jag håller den kortklippt, så det är inte längden som är problemet.
Jag...
Ceta
22 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 16
Hund