"Jag har lärt mig otroligt mycket"

Sv: "Jag har lärt mig otroligt mycket"

Jaha och hästen hade käkat grus precis innan tävlingen eller hur hamnade det där...? Kan inte låta bli att dra öronen åt mig lite när en sån pass ung ryttare har fått varning och böter.

Jag ger gärna folk en andra chans. Elin är ung och har framtiden för sig och det är inget fel på varken talang eller engagemang.

;) Krocket

Jag ger gärna folk en andra chans.
Nu gäller det om hon ska ha en tredje?

Elin är ung och har framtiden för sig och det är inget fel på varken talang eller engagemang.
Tycker du inte det är fel på engagemanget? Kan man tillåta sig fusk och djurplågeri för att nå framgång? Huvudsaken man inte blir ertappad??

LIA

LIA, jag är tacksam över att du inte har någon beslutande befattning i samhället. En dag blir du kanske också lite mer ödmjuk inför andra människor. Det kan nog inte gå fort nog.

Vad vet du om min ställning i samhället?
Vinner du poäng i sakfrågor genom att ta till personangrepp?

LIA

Vad vet du om min ställning i samhället?
Din inlägg på detta forum talar alla sitt tydliga språk.

Vinner du poäng i sakfrågor genom att ta till personangrepp?
Håller mig utom tävlan.

Var det du som skrev ovanstående:

Nu gäller det om hon ska ha en tredje?
På tal om personangrepp.

Tycker du inte det är fel på engagemanget? Kan man tillåta sig fusk och djurplågeri för att nå framgång? Huvudsaken man inte blir ertappad??/
På tal om personangrepp.

Försök skilja på personangrepp mot andra deltagare på forumen respektive diskussioner kring vad personer gjort sig skyldiga till och som trådarna handlar om.

Du anser uppenbarligen att det är normalt att göra vad EA gjort sig skyldig till. Jag gör det inte.
EA verkar i o f s inte heller tycka att hon gjorde några fel, så ni är tydligen överens i det fallet.

LIA

Jag ger gärna folk en andra chans. Elin är ung och har framtiden för sig och det är inget fel på varken talang eller engagemang.

;) Krocket

Vad som visats hittills så har hon fel sorts engagemang. Och vad är det för talang att kunna rida med grus eller bedövning i hästmun?

Jag tycker att det är skrämmande att hon är så ung och inte av sin tränare fått lära sig mer ödmjukhet inför djuret hon sitter på.

Nu så har ju EA faktiskt "åkt dit" 2 ggr... visst kan människor förändras men det är ju inte så att hon har gått ut och gjort avbön och erkännt att hon gjorde fel och nu inser hur felaktigt det var med ett sånt beteende :grin:

Så även om hon nu skulle ha kommit på bättre tankar så har hon rejäla problem med trovärdigheten, i synnerhet som hon har kvar samma tränare nu som då...

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 195
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hässelbyryttaren Therese Nilshagen var med i det svenska dressyrlag som tog brons på ridsports-EM i Göteborg. Idag är hon tillbaka på...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon är bästa svensk på världsrankingen, har två hästar kvalade till EM i fälttävlan som börjar på torsdag i polska Strzegom, och hon...
Svar
0
· Visningar
592
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förra året bröt hon bäckenet och missade OS i Rio. Nu är hon tillbaka med full kraft och siktar högt. "Målet med laget är att vi ska ta...
Svar
0
· Visningar
280
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama