Jag har köpt katt :D

vilse

Trådstartare
1.JPG

Någon som säga vilken färg det är?
2.JPG

Liten, rädd och väldigt blyg :D
3.JPG

1 timme efter hemkomst. Hon vaknade inte ens av blixten :p
5.JPG

Hon är döpt till Maja, men jag vet inte jag gillar det namnet riktigt... Någon som har något bra förslag? (hon lyssnar inte till namnet så att byta gör inget)

Just nu har hon hoppat ner och ligger och sover i sängen. Som död :D

Sv: Jag har köpt katt :D

Nu har hon återhämtat sig från chocken så nu är det full rulle här hemma :D
Måste dock iväg och köpa klotång idag, jäklar vilka klor de små skitarna har :eek:

Och någongång i helgen skall jag iväg och hämta en kompis till henne, så då blir det väl ännu mer livat :D

Namn har jag inte kunnat bestämma mig för ännu, känns som om det är hög tid nu snart :crazy: Fler förslag?

Sitter och lyssnar på Lilly allen och det slog mig...

Lilly? :D

Namnet Lilly går ju liksom att "ropa" och hon ser ut som en Lilly faktiskt!

Dimma är fint, kanske skulle kunna passa...

Varit och hämtat kompisen idag. Han är nästan dubbelt så stor som henne (2 veckor äldre). Men han är döpt till Larsson :eek: Det lär nog bli ett namnbyte där med... :angel: Får se imorgon om han lyssnar till namnet eller ej bara, just nu ligger han/de och sover i mitt knä :D

Tror iofs att alla de namnförslag som kommit redan är tagna någonstanns :p

Dock trr jag inte hon är någon dimma, hon är mer likt en skugga :D Men "skuggan" kan man ju inte döpa en katt till, speciellt inte då det är en hona :eek: :p

Skuggan/shadow är fint jue :D hon är sockersöt..

nästan så du kan döpa na till sockervadd :angel:

Vilken goding! :love: Jag har några namn liggandes i fall att det blir en misse här hemma igen (eller rättare sagt, NÄR det blir) :D

Jag har döpt henne till Disa nu :D

Hanen bar begåvats med det vackra namnet "Klumpen Larsson" :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 294
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 606
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka