Jag har köpt häst!

Loons

Trådstartare
Måste nästan bara ut med det. Hittade äntligen drömhästen och idag är mig och säljer kommit överens om priset. Så nu väntar handelsundersökning. (där är tagit röngtenbilder i Februari, men vill ha min egen veterinär skal godkänna henne också med ny undersökning och titta på bilderna som är tagit). Men kan knappt andas jag är så excited :nailbiting::laugh:

Vad skönt snart att kalla sig hästägare igen efter en del år utan egen häst!:banana:

Thats all!:rofl:
 
Måste nästan bara ut med det. Hittade äntligen drömhästen och idag är mig och säljer kommit överens om priset. Så nu väntar handelsundersökning. (där är tagit röngtenbilder i Februari, men vill ha min egen veterinär skal godkänna henne också med ny undersökning och titta på bilderna som är tagit). Men kan knappt andas jag är så excited :nailbiting::laugh:

Vad skönt snart att kalla sig hästägare igen efter en del år utan egen häst!:banana:

Thats all!:rofl:

I know the feeling! Grattis:D
 
Ett Varmblods Sto från Danmark, efter Tailormade Temptation och May Sherif som morfar. Väldigt fin! Dock blivit lite "grus i hjulet" då hon råkade ramla och skrapa sig (ägaren som klantade till sig ordentligt(skulle instruera hennes man i att longera på hårt underlag, då hon inte själv kunna vara där när veterinären kom, och hästen kom för nära en kant med asfalt som leder till deras parkeringplats och ramlade:banghead:, så nu är hon blivit Syet då hon fick ett kött sår vid albågen- hästen har typ aldrig haft en "skramme", eller blivit sparkat på marken, så nu är veterinär besöket uppskjuten tills hon är "läkt" :( (veterinären va bookat tills måndag, men fick skjuta på det pga. det, så nu hoppas jag hon är klar tills nästa vecka). Väldigt väldigt tråkigt(och klantigt av ägaren!), då jag verkligen ser fram emot att få hem henne! (håller på att gå omkull av spänning!):rofl: Så himla kul med egen häst igen, och är rätt övertyggad om det är HÄSTEN för mig. Inte ens kul att titta på andra häst annonser, bara henne som är interessant :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Är en 15-årig tjej som drömmer om en egen häst tillsammans med min 23-åriga storasyster. Jag har ridit i ett år på ridskola...
2
Svar
20
· Visningar
3 388
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 655
Senast: mackan
·
Ridning Hej alla! Efter många år inom hästvärlden har jag äntligen kommit till en punkt där jag har möjlighet att förverkliga en barndomsdröm...
2
Svar
27
· Visningar
4 911
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Jag har ett väldigt jobbigt problem i stallet där jag står. Som bakgrundsinformation kan jag säga att jag är 18 år och har en d-ponny...
2
Svar
22
· Visningar
5 812
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fråga?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp