Jag gjorde det

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ställde upp på klubbdressyren :banana: Ni anar inte hur många gånger jag var på väg avboka i veckan för jag var så nervös :crazy:
Men det gick bra, förutom en blackout i programmet så jag fick stanna upp och ropa upp till min ridlärare på läktaren "var ska jag nu?????) :rofl: samt att jag glömde skritten på sista bågen innan uppridningen på medellinjen (red nya LC1)
Mycket roligare och lättare program än det gamla (om man ser till plugga innan). :up: till dressyrsektionen på SvRF.
Vi lyckades till och med få till högergalopp på första försöket :D och vänsterfattningen var så jäkla klockren att jag i ren chock nästan glömde fortsätta rida. Fick en 8a på den fattningen tom.
Lyckades skrapa ihop drygt 62 % (ja vi dömer snällt på klubbisar) och slog dotterns ritt med dryga procenten.
(Nu red hon LB1 och M dömde liiiite hårdare, men ändå.)
Finns filmbevis på min ritt men den kan jag lova INTE kommer komma upp här

Så nu har jag bestämt mig för att anmäla mig till nästa klubbdressyr och blåbärsdressyr i maj, givetvis med förhoppningen att få starta svarta hingsten igen

Avslutade kvällen med att köra igenom nya styrketräningsprogrammet på gymmet så idag är min ben tvärslut, kom knappt upp för trappan igen när jag hämta kaffe i morse :p.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp