95johsv
Trådstartare
Höll på att få ett gäng paket returnerade precis för jag inte hämtade dem. Enda orsaken det löste sig var att postnord skickade ett sms med påminnelse på ena. Jag kollade då i både postnord appen och i ”mina paket” och såg det fanns fler. Jag är inte inloggad eller har registrerat mig på något vis i dessa. Jag har inget sms från varken de jag handlat av eller email med något paket id (sökte manuellt nu). Jag väntar på fler och se att ett paket med postnord ligger i appen, inte andra. Båda borde vara på väg.
Hur vet apparna? Går den på mobilnumret och har hittat det via enheten? Varför får jag inga email längre med en länk där jag kan spåra paketen? Innan har jag tagit numret från dessa mail och lagt in i appen manuellt.
Tror jag reagerade på detta någon gång innan men nu är det flera paket som är på väg som jag inte ser någonstans…
Hur vet apparna? Går den på mobilnumret och har hittat det via enheten? Varför får jag inga email längre med en länk där jag kan spåra paketen? Innan har jag tagit numret från dessa mail och lagt in i appen manuellt.
Tror jag reagerade på detta någon gång innan men nu är det flera paket som är på väg som jag inte ser någonstans…