Jag blir tookig!! Snart åker de ut med huvuden före!

doglover

Trådstartare
Gaaaaah!

Den ene katten pinkar på saker som lämnas framme över natten och den andre bajsar inne, pinkar och rev sönder tapeterna i köket. Vilket slutade med att vi fick tapetsera om.
Den lille som rev sönder tapeterna har gått och blivit könsmogen, det är väl antgaligen df ´han pinkar inne. Får pengar nästa vecka och då ska han kastreras.
Men vi kan inte ha nån katt som gör inne så. Har en liten son på 5 veckor och vill inte att katterna gör ifrån sig på hans saker.
Vad ska man göra? I nuläget vill man slänga ut dom fast det gör vi självklart inte.
Vi ger dom den maten de vill ha, gör rent kattlådan och dom har varandra som sällskap. Dom leker mycket och sover tillsammans osv.
Vill ta hit en katthjärnskrynklare för att få reda på vad som försigår i deras hjärnor, för så här kan vi inte ha det.

Sv: Jag blir tookig!! Snart åker de ut med huvuden före!

Gaaaaah!

Den ene katten pinkar på saker som lämnas framme över natten och den andre bajsar inne, pinkar och rev sönder tapeterna i köket. Vilket slutade med att vi fick tapetsera om.
Den lille som rev sönder tapeterna har gått och blivit könsmogen, det är väl antgaligen df ´han pinkar inne. Får pengar nästa vecka och då ska han kastreras.
Men vi kan inte ha nån katt som gör inne så. Har en liten son på 5 veckor och vill inte att katterna gör ifrån sig på hans saker.
Vad ska man göra? I nuläget vill man slänga ut dom fast det gör vi självklart inte.
Vi ger dom den maten de vill ha, gör rent kattlådan och dom har varandra som sällskap. Dom leker mycket och sover tillsammans osv.
Vill ta hit en katthjärnskrynklare för att få reda på vad som försigår i deras hjärnor, för så här kan vi inte ha det.

upptäckte precis att nån kattj*vel har pinkat i skinnfotöljen som jag sitter i. Helt underbart!:mad:

Hade ett rumsrenhetsproblem här innan också. När jag skaffade två lådor var problemet som bortblåst.

Jag tror inte katterna mår så bra om de beter sig så där. :(
Hoppas det blir bättre när båda är kastrerade!

Utmärkt att de ska till vetten! Du får diskutera igenom problemen med honom/henne och få proffsrådgivning. Instämmer i att de inte alls verkar må bra.

Hade ett rumsrenhetsproblem här innan också. När jag skaffade två lådor var problemet som bortblåst.

vi har en stängd kattlåda och en öppen. fast den öppna används inte. den stängda står i hallen. den får inte plats i vårt pytte badrum pga tvättmaskinen. om vi skulle ta upp den andra, vart är då lämpligt att stä´lla den? när sonen blir äldre å kryper omkring får man tänka på det, men det löser sig då

ja, nåt galet måste det vara. man vill ju inte bara dumpa av dom för att dom är besvärliga, men något måste göras. får stå ut tills den 25-e.....

kan ju ta upp den andra kattlådan med imorgon och ställa nån stans. så har dom 2 lådor. då kan dom inte klaga över det.

har skrivit en annan tråd om katterna där dom tycker så mycket om varann, df vill vi inte sära på dom...

Kanske du stänga in dem i något rum tills dess?

Kanske du stänga in dem i något rum tills dess?

den ene av dom pinkar i sängen i sovrummet så där får dom inte vara och klädkammaren är för liten, badrummet för litet och till köket har vi ingen dörr

Hej! anledning är att de nog inte är kastrerade , våra katter rev sönder allt tapeter, toarullar, sket i badkaret, hanfat jämnt,Men ingen nu när de är kastreerade :).

jodå. sköter han sig inte nu så vet jag inte vad jag ska göra. men det ordnar sig

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två katter som kan gå in och ut som dom vill till en stor inhägnad del av tomten. Inne har dom två kattlådor som inte används...
Svar
13
· Visningar
5 431
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 718
Senast: Lampan
·
Övr. Katt Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra längre med katterna, jag och sambon. Vet ju hur bra Buke är på detta med problemlösning så jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 952
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej, jag räddade för 3 veckor sedan en kattunge som jag hörde skrika när jag var ute och red. Han låg uppe i en hög av stockar, grenar...
Svar
5
· Visningar
2 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka