Jag är rätt mycket nybörjare

I

ict

på att använda Bukes olika funktioner.

Jag undrar...när jag svarar på "snabb-svar"...hur kan jag få med smileys då?

Kan jag rensa bort bland enstaka inlägg i trådar som jag har gjort och...trådar som jag har startat...i "min profil"?

Sv: Jag är rätt mycket nybörjare

Om du vet vad din smiley har för teckenkombination så kan du skriva den. Till exempel :) för
laugh.gif
. Vill du inte göra det så får du helt enkelt använda det vanliga svarsfönstret.

Ok...

...men, vad är det då egentligen för skillnad på de två "svar-sätten"? Bara att på ena finns inte smileys...jag hittar inge anna skillnad...det kanske inte är annan skillnad heller??? :confused:

På snabbsvar finns åtta små rutor ovanför textfältet. I avancerat svar finns 22. Så det finns en hel del utöver smileysarna som skiljer åt.

Skillnaden är helt enkelt att snabbsvar går snabbare, eftersom inte sidan laddas om, och man har kvar hela tråden ovanför svarsrutan medan man skriver. Skillnaden i hastighet märks kanske mest om man har en långsam internetförbindelse.

Jag själv använder aldrig snabbsvar.

Tack...jag "tror" (hoppas!) att jag fick mer klarhet i det nu!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 950
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama