Jag är alldeles skakig!

M

mallotten

igår när ja va påväg hem såg ja en ungkatt typ 6 månader kolsvart me rött halsband me ett hjärta på såååå himla söt, men den lekte på en äng precis vid vägen så ja fick en äcklig känsla i kroppen att uch hoppas den håller sig där å inte springer ut på vägen. idag va ja hemma hos min sambos bror då berättade han att han hade kört ihjäl en svart katt me rött halsband å ett hjärta me namn å nummer. när han hade lämnat den döda katten hade dom inte varit speciellt förvånade utan hade bara sagt, tack för att du kom me katten detta är 5e gången detta händer :cry: varför i h vete skaffar man katt efter katt om dom ska behöva sluta sina liv på ett sånt sätt :confused: Jag har blivit av me en katt på de sättet å de är såååå fruktansvärt.

Sv: Jag är alldeles skakig!

Usch för den där otäcka känslan som slår in.

Var med om exakt samma sak.
Vi har stallet rätt nära vägen, det kör måttligt med trafik här och ingen katt hade någonsin blivit överkörd. Och har inte blivit det efter detta.

Den här katten var väldigt annorlunda. Klättade högt i träd, satt på taket, upp i lyktstolpar och gjorde en massa som de andra katterna aldrig gjort.

En dag låg hon i buskarna och smög och hoppade ut på vägen, då sa jag och stallägaren till varandra - hoppas att hon inte bli övrkörd för hon verkar så oförsiktig. Nästa morgon vart hon överkörd.

jag blir så ledsen när jag hör sånt. 5:e gången? Varför i helvete fortsätter de släppa ut sina katter då? :(

Ja de är väldigt otäckt när man lixom har på känn va som komma skall :cry: ja fattar inte heller varför man släpper ut eller skaffar katt om de händer gång på gång..

Liknande trådar

Övr. Katt hur noga e ni me att katterna ska va inne på natten å hur länge dom får va ute / vill va ute å hur ofta å dom mat? Jag själv ha fyra...
Svar
19
· Visningar
1 502
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama