Jag är kär!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agapi

Trådstartare
Jag har aldrig varit särskilt barnkär av mig, har mest tyckt att barn varit jobbiga och irriterande. Men nu när jag har blivit moster... :love: Där har vi killen som fick mig på fall!
Eftersom jag varit förkyld har jag inte kunnat se honom förrän i söndags, och jag kan bara inte slita mig från honom :love:
Bara två veckor gammal men har redan vänt på sig alldeles själv och skrattar i sömnen :D

Han är den finaste lilla kille som finns... Eller vad säger ni? ;)

stast2.jpg

moster.jpg

stast.jpg
 
Sv: Jag är kär!

Så himmelens söt:love: ...grattis!
 
Sv: Jag är kär!

Ja, man blir ju lite sugen :angel: Men än så länge nöjer jag mig nog med att låna honom då och då :D Smälter bara jag tänker på honom!
 
Sv: Jag är kär!

Jättesöt! :)

Jag förstår precis vad du menar. Jag var inte heller ett dugg intresserad av barn tills jag fick brorsbarn och plötsligt var det en helt annan känsla. Nu har jag själv skaffat barn och det är ännu ett snäpp värre... :D
 
Sv: Jag är kär!

Man blir verkligen helt omvänd :) Om det är såhär nu, hur blir jag då när jag själv skaffar barn? :D
 
Sv: Jag är kär!

Varför måste det vänta?

Jag har ju aldrig varit bebissugen, men jag tror jag håller på att omvändas...! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 732
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: miumiu
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 663
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp