P
plymen
Idag hade jag ställt väckarklockan på sju. Den ringer, men jag är trött och ställer om den så jag får sova fem minuter mer. Känner nånting i mitt hår och viftar med handen för att få bort flugan. Flugorna har väckt mig några dagar och idag var väl inget undantag. Klockan ringer igen men jag orkar fortfarande inte stiga upp. Känner igen nånting i håret och viftar bort det.
Fem sekunder senare är det där igen, nu svänger jag mig om och är med ens klarvaken. I sängen bredvid mig står en liten mus Den kilar snabbt iväg ner på golvet och på två röda sekunder är jag uppe.
Det är inte första gången kattrackarn har hämtat in ett möss och släppt det levande på golvet, men fyy vad äcklig väckning..
Någon annan som har en katt som sköter sin uppgift dåligt??
Fem sekunder senare är det där igen, nu svänger jag mig om och är med ens klarvaken. I sängen bredvid mig står en liten mus Den kilar snabbt iväg ner på golvet och på två röda sekunder är jag uppe.
Det är inte första gången kattrackarn har hämtat in ett möss och släppt det levande på golvet, men fyy vad äcklig väckning..
Någon annan som har en katt som sköter sin uppgift dåligt??