Istället för S3 Mini?

Bufera

Trådstartare
Hej

Jo, min S3 mini börjar ge med sig. Den kommer hålla ett tag till men börjar titta runt på annat utifall att.

Men vet inte riktigt vad jag ska istället?

Negativt med mini:
Larmen fungerar inte(inte en alarms app heller), får antingen låna sambons eller så får han ringa och väcka mig.
Lite långsam?
Tycker inte korten blir så bra

Positivt:
Lagom stor
Lätt att lära sig
Gillar överlag Samsung bättre än Iphone.

Det jag vill ha:
Lätt att lära sig
Bra kamera
Larmen ska fungera :D
Inte nått värsting
MEN ska klara av lite fukt samt stallmiljö utan att bli konstig

Något förslag? =) Behöver inte vara samsung, helst inte Iphone då jag inte trivdes med den.

Sv: Istället för S3 Mini?

Samsung S4 Mini, är inte en lågbudget variant på sitt större syskon utan går bra att jämföra med s 4:an. Är super nöjd med min. Lika stor som Iphone 5s ungefär.
Den är snabb, har alarm ;) har aldrig svikit mig. Gillar den väldigt mycket och den har smidig storlek utan att bli för liten! Min följer med mig till stallet! Märker inget skumt med den. Har dock valt att försäkra min då jag fick vattenskador på min gamla samsung galaxy pga att det ibland bestämmer sig att börja ösregna när man är 1 mil från stallet och jackan man har mobilen i blir dygnsur. Har alltid med min i badrummet där det blir rejält med ånga (har alarm på när jag duschar med så att jag inte somnar i duschen och ligger där i timmar)

Kameran på baksidan är jag super nöjd med. Går ju inte att jämföra med systemkameran jag har så klart! :D Men den tar skarpa bilder och har många smidiga inställningar.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Äldre Ilandsproblem. Min gamla xperia mini x10 börjar ge upp. Jag är mest sugen på S3:an som synes, men är den så bra som dom försöker få...
2
Svar
20
· Visningar
2 493
Senast: pepp
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 329
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar