Istället för msn messenger?

R

Revontuli

Finns det något man kan använda istället för msn messenger som arbetar med det så man kan lägga till samma kontakter som på msn? Jag börjar lessna på webmessenger.. :devil:

jag har Zangomessenger men kan inte hitta något hjälpavsnitt till den, och kan intefå den att funka:D


-Hjälp:D-
 
Sv: Istället för msn messenger?

Tack för svar! Ska testa trillian direkt (:
 
Sv: Istället för msn messenger?

Ehm, hur addar jag kontakter till Trillian? och under mitt namn står det disconnected, ska det göra det?
 
Sv: Istället för msn messenger?

Ah nu förstod jag nästan. Man måste alltså ha MSN messenger för att kunna lägga till kontakter? Det är så att jag har avinstallerat mitt msn och får inte igång det igen. Har försökt nästan allt :crazy:
 
Sv: Istället för msn messenger?

Jag kör Miranda och är väldigt nöjd med den.
 
Sv: Istället för msn messenger?

icq är väl det jag andvänder förutom msn
 
Sv: Istället för msn messenger?

Jag har ICQ, MSN, IRC, Yahoo.
Kanske snart även Google Talk om det finns intresse :D
Förutom Skype förstås fast den kör jag inte via Miranda
 
Sv: Istället för msn messenger?

Varför använder du webmessenger då? Klart man tröttnar fort. :P
 
Sv: Istället för msn messenger?

Pröva trillian, där kan du köra flera messenger adresser samtidigt, yahoo, ICQ och AIM..
Du kan ha flera av varje
 
Sv: Istället för msn messenger?

Kör själv msn fast med mess-patch. Tagit bort all reklam och "msn idag" och allt annat shit.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
930
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 967
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp