Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Behöver du mindre energi för att hon är för rund också? Energin behövs för att hålla hullet, så om hullet är lagom behöver du SAMMA mängd energi, men ett "lugnare" foder.
Hon är i lagom hull nu, men ska muskla på sig litegranna över rygg/bak och hals.
Hon är arabkorsning så hon blir inte speciellt tjock.
Vad finns det för foder som är "lugnare" då?
Jaa.
Jag har faktiskt tänkt lite på att testa det (Krafft groove) men om man ger det, måste man ge vitaminer/mineraler också iaf? eller följer det "med" fodret? Har hört att det ska räcka att ENDAST ge Krafft groove (samt hö förstås)
Hundavel & Ras Du menar då att de förskönade genom att ge dem kortare nos än de hade? Jag ställer mig tveksam till det. Uppenbarligen var man bekant...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.