J
jamun
I november i år började vi bygga stall, Var runt till grannar och alla tyckte det var helt ok, grannen närmast oss sa att det var helt ok bara vi inte bygger för högt, Pratade med kommunen som sa att det bara var att börja bygga.
Problemet kom efter vi hade gjort klart plattan samt grävt avlopp etc, gjort av med ca 150 000 alltså, då får grannen för sig att han ska sälja/värdera sitt hus, mäklaren som kommer meddelar grannen att han tycker att han ska överklaga vårt stallbygge pga att det kan dra ner priset för hans hus???
och han gör det
Vi bor mitt ute på landet.
Så nu har bygget legat nere sen dess.
är så irriterande han var till och med med när vi mätte ut för stallet.
Är det nån som har nått bra tips hur man kan bearbeta tjuriga gubbar
, behövde skri´va av mig lite.
mina hästar har fått gå på lösdrivt hela vintern, dom har väl inte lidit av det men jag har...
Problemet kom efter vi hade gjort klart plattan samt grävt avlopp etc, gjort av med ca 150 000 alltså, då får grannen för sig att han ska sälja/värdera sitt hus, mäklaren som kommer meddelar grannen att han tycker att han ska överklaga vårt stallbygge pga att det kan dra ner priset för hans hus???
Vi bor mitt ute på landet.
Så nu har bygget legat nere sen dess.
är så irriterande han var till och med med när vi mätte ut för stallet.
Är det nån som har nått bra tips hur man kan bearbeta tjuriga gubbar
mina hästar har fått gå på lösdrivt hela vintern, dom har väl inte lidit av det men jag har...