iPhone 5s, hur är den?

PonnyMajsan

Trådstartare
Hej, tappade min iPhone i snön och den funkar bra men inte mikrofonen tyvärr:( Så jag har tänkt att köpa en ny mobil (ska kanske ge bort min nuvarande mobil om den börjar funka isf) och så tänkte jag på iPhone 5s. Hur är den? Är den värd priset? och vilken färg tycker ni är snyggast?;)

Vet inte var jag skulle lägga tråden så jag lägger den här och så hoppas jag att moderatorerna kan flytta den isf:D

Sv: iPhone 5s, hur är den?

Jag har en iPhone 5s sen kanske någon/några månader tillbaka :) Är jättenöjd, den är snabb, tar helt OK bilder. Jag har guld, vilket jag tycker är snyggast. Tycker dock ibland att den är lite tråkig "samma gamla iOS" liksom. Stod och valde mellan Xperia Z1 och iPhone 5s, men fortfarande nöjd med mitt val.

Har dessutom tappat min telefon ett antal gånger, både rakt ner i snön, rakt ner i backen och lite överallt men it's still going strong!

Lycka till! :)

Lite off topic men, se annars till att lämna in den gamla mobilen på återvinning! Viktigt!
Om ingen vill ha den och den inte går att använda:)

Iphone kan man sälja på Tradera, även defekta. Sålde min förra som hade vissa mindre skavanker samt en mokrofon som inte fungerade för 1500 kronor. Såldes på 20 minuter :)

Jag har 5s som jobbtelefon och jag ÄLSKAR fingeravtrycksläsaren.
Och kameran!
Och typ allt annat med den!

(Har en 4s som privat telefon, och älskar även den. Kommer väl aldrig gå tillbaks till android.)

Liknande trådar

IT & mobiler Då min gamla iPhone helt håller på att ge upp ska jag köpa ny telefon. Blev dock så irriterad på min nuvarande operatör Halebop att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 640
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 236
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 121
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar