"Investera" i nya ridbyxor, vilka?

Vogue

Trådstartare
Nu är det dags att "investera" i 2 par nya ridbyxor, ett par till hoppning & ett par till dressyr! :D

Har haft mina helskodda Pikeur favoriter :love: hur länge som helst! Dom har blivit nästan lite som min säkerhet, har jag dom kan jag inte komma ur balans! :p;)

Nu skulle jag vilja ha 2 nya par, ett par svarta att hoppa i & ett par marinblå (tänk Dyonblå) att rida dressyr i! :)

Mina krav är väl egentligen att det skall vara helskott, "guldiga detaljer" om det finns några & att slutet av byxan ej har resårknäppe utan är hela som tights eller vad man ska kalla det.

Några tips? :)

Sv: "Investera" i nya ridbyxor, vilka?

Okej, finns dom med sånt benslut då? Har bara sett de äldre modellerna, men det kanske är jag som inte har uppdaterat mig tillräckligt om nya modeller? :)

Cavallo? Vet att dom har såna med resårbenslut i alla fall och dom är riktigt bra kvalitet.

Eurostar har sånt benslut, även Pikeur nu för tiden. Jag rekommenderar Eurostar, kvalitén på deras ridbyxor är helt otrolig!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 532
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: kvandi
·
Utrustning Har äntligen fått min lön nu och ska köpa ett par nya ridbyxor, ett par Pikeur i modellen Lugana hade jag tänkt. Jag har redan ett par...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Centaur
·
S
Dressyr vi börjar med frågan. är det ngn som tävlar med annan färg än vita o cremefärgade ridbyxor i dressyren? visa gärna bilder. är rädd för...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?