Invärtes ultraljud, snett bäcken.

Sandruuuw

Trådstartare
Jag har haft ute en E-T som har kollat lite på min häst och konstarerat att han har VÄLDIGT snett bäcken. Han har inte ont i dagsläget och ingen inflammation, jag fick rådet att rida honom som vanligt. Han är under igångsättning efter att ha stått ett tag. Han är 7 år och jag har bara haft honom i 2 månader. Han tyckte inte att det va nåt fel på muskulaturen men han rådde mig till att göra ett invärtes ultraljud för att se så det inte var nåt annat/mer som va fel innan han behandlade honom.
Vet nån hur mycket ett sånt här ultraljud kostar ungefär? Har kollat på olika hemsidor men hittar inget pris.
Är det nån mer som har råkat ut för samma sak och hur har det gått för er?

Tacksam för svar!

Liknande trådar

Katthälsa Vill börja med att vi har varit hos veterinär igår (och pratat med samma vet idag i telefon) men vi kommer inte direkt fram till något...
Svar
2
· Visningar
2 845
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig faktiskt riktigt stolt över min insats! Klappar mig själv lite extra på axeln… :D Det var dags för medarbetarsamtal på...
Svar
0
· Visningar
838
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 423
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 960
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka