Inväntar svar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag lusläst objektsbeskrivningarna på den lista med hus jag skapat. Ett flertal har fallit ifrån, en del av dem p.g.a. att de kommer att säljas med friskrivningsklausul. De flesta av dem som är kvar på listan saknar information om internet, så jag har mejlat mäklarna till dessa fastigheter.

Rubbat att man inte kan få den infon direkt i annonserna. Det är bara ett fåtal som har informerat om den saken.

Så nu är det bara att invänta svaren. Jag gissar att det efter den utslagsfrågan kommer att vara ännu fler som faller ifrån.

Det märks också på hemnet att sommarlättjan har slagit till. Det är väldigt få nya objekt som tillkommer.

Känslan jag har är att det kommer att ta tid innan jag hittar mitt hus.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ett projekt att leta hus har jag märkt. Just nu har jag cirka 30 stycken på min lista, de flesta i Kalmar och Blekinge län. Några...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade tänkt ha bilen packad idag redan på morgonen och sedan var det meningen att jag skulle dra söderut direkt efter jobbet. Nu blev...
Svar
0
· Visningar
200
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår blev det klart att det var jag som skulle skriva kontrakt på huset och inte den andra budgivaren som bjöd över mig. Så telefonen...
Svar
0
· Visningar
325
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama