• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 785
Jag fick ett samtal igår från ett jobb jag sökt och den följdes av en intervju idag på förmiddagen. Intervjun gav en bra känsla. Tror att jag kanske fått lite vana av intervjuer. Det här var min tredje intervju.

Jobbet är säkert helt okej även om jag inte är så peppad på den långa resvägen. Och så kanske jag inte är så peppad att prata mycket i telefon. Jag har sökt ett annat jobb som ligger närmare som jag hoppas mer på. Jobbannonsen för det jobbet gav ett sympatiskt intryck. Så jag ägnade extra tid åt at få till en bra ansökan. Om det betalar sig vet jag inte än.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 300
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 464
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka