M
MulleMonster
Satt precis vid köksbordet och tillverkade spårsnitlar av klädnypor och en strimlad kasse från Netto. Detta i förhoppningen att jag inte kommer att tala om för min hund att vi går åt helt fel håll när han har rätt, bara för att jag är bombsäker på att vi gick åt andra hållet. (så ni i NÖ Skåne som stöter på ev missade/tappade snitslar i skogen vet att det har varit ett Monster och en Kamel i farten)
Jag har alltså noll lokalsinne.
Så tänkte jag höra bland uppfinningsrika bukare: Vad använder ni till er hund som inte är avsett för hund egentligen, eller ni kanske rent av tillverkar själva?
I övrigt kan jag komma på att jag har en plastpiggborste för häst till Kamelen och favoriten brandslang som leksak. (Fast det är väl kanske ganska vanligt). Bor granne med brandstationen - vbilken fördel.
Jag har alltså noll lokalsinne.
Så tänkte jag höra bland uppfinningsrika bukare: Vad använder ni till er hund som inte är avsett för hund egentligen, eller ni kanske rent av tillverkar själva?
I övrigt kan jag komma på att jag har en plastpiggborste för häst till Kamelen och favoriten brandslang som leksak. (Fast det är väl kanske ganska vanligt). Bor granne med brandstationen - vbilken fördel.