Int tävlingar och vacc

I

Idasagare

Har det gällt 21 dgr + hela tiden eller? Jag hittade gamla papper där det stod +/- 21 dgr men har det ändrats iår eller innan? Ngn som vet?

Booster vaccinations must be given at 6-month intervals. However, to avoid interruption of the horses’ competition schedule, it is permissible to extend the 6-month booster date by a maximum of 21 days. This provides a 3-week window after the 6-month date to vaccinate the horse. (For example, a horse vaccinated on 18 March, has a window for the next vaccination from 18 Sep to 9 Oct). A shorter vaccination interval is obviously permitted.

Sv: Int tävlingar och vacc

nej, +/- 21 dagar har det varit förut

Liknande trådar

Hästvård Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad. Länk till hela studien...
Svar
7
· Visningar
1 523
Senast: MiniLi
·
Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
963
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
4 247
Senast: Monimaker
·
Träning Satt och funderade på det här med belastning, framför allt för unga hästar. Det verkar finnas 1000 olika ideer och tankar om vad som är...
Svar
8
· Visningar
1 882
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka