Inne- eller utekatt?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Pyrusan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 4 001
Sv: Inne- eller utekatt?

1. Vad har ni för ras? 1 huskatt, 1 bondkatt. Fast det kanske är samma sak? :o
2. Ålder? Domino blir 7 år i år och Nova blir 1 år den 14 augusti
3. Är det en inne- eller utekatt? Innekatter.
4. Varför är den inne/utekatt? För att vi bor mitt i stan och de inte vill vara ute här.

Pyrusan skrev:
Några frågor om era katter!
1. Vad har ni för ras?
2. Ålder?
3. Är det en inne- eller utekatt?
4. Varför är den inne/utekatt?

1. 3 blandraser mellan bondkatt och norsk skogskatt. :love:
2. 2, 3½ och 9.
3. Alla tre är innekatter.
4. Eftersom vi har flyttat in till stan. Tidigare var två av katterna utekatter medans den yngsta blev född inne i stan. Den ena katten är nu hemskt rädd för att vara ute medans den andra vill ut men vill inte gå i koppel. Ett dilemma!

1. Brittisk korthår
2.1 år
3.Både inne o ute
4.För att hon gillar att vara ute. jag skulle inte vilja ha henne inspärrad. iaf. min katt vill springa fort, jaga möss och klättra i träd.
Hade henne inne i början men hon började klättra på väggarna till sist. dom blir finare när dom får gå ute och träna kroppen.

1. Vad har ni för ras?
Jag har två Bondisar
2. Ålder?
Chili blir 4 den 12/7, Peppar 3 idag 13/5
3. Är det en inne- eller utekatt?
Innekatter
4. Varför är den inne/utekatt?
Det finns så mycket galningar som kan skada katterna + att det är mycket trafik i området där jag bor. Jag skulle aldrig förlåta mig ifall det hände busarna något...

Liknande trådar

Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
456
Senast: Krålus
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
565
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka