Inkontinens och flagande klor..

Meibla

Trådstartare
Veterinärtid är bokad i morgon eftermiddag, men tänkte kolla runt lite här o se om någon har nån aning om vad det kan vara.

Min hankatt har på sistone fått väldigt dåliga klor, dom flagar en hel del, speciellt de på baktassarna. Han tappade en klo för ett tag sedan och han verkar även ha ont i ett par till. Det märks dock bara när man ska klippa dom, inget haltande eller så.

Senaste veckan har han även läckt en del urin när han sover. Inte alla gånger, men till och från, nån gång per dag. Kan det vara uvi?
Han går på lådan och verkar inte ha några problem med kisseriet så jag ser mest ut såhär :confused:

Ska väl även tilläggas att han har HCM. Kan det ha något samband/"bieffekter" av det?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort. Från det att vi hämtade vår 8 veckors valp så har hon haft ständiga problem med kisseriet. Hon...
Svar
7
· Visningar
2 964
Senast: Maniac123
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa (Svart) riesenschnauzer är ju inte direkt känd för sin exceptionellt goda klokvalitet direkt, och Utter har aldrig haft 'superklor'. De...
Svar
3
· Visningar
4 299
Övr. Katt För kanske två veckor sedan så klippte jag klorna på Molle för första gången eftersom dom hade blivit jätte långa och snart skulle se...
Svar
8
· Visningar
2 441
Senast: aneka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp