Inget nytt jobb!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev lite ändrade planer.

2 dagar efter att jag skrivit på papper och lämnat in min uppsägning så ringer min arbetsledare och säger att de kan erbjuda mig stället jag vill ha (Jag har tidigare sagt att jag stannar om jag får det stället..)

Kändes lite dumt att ringa den nya arbetsgivaren och förklara situationen, men de förstod och sa att jag är så välkommen att höra av mig i framtiden.

Det känns skitbra. Nya stället är även i stan så jag kommer kunna cykla eller gå in :)

Nu har jag nedräkning till semestern, efter den så ska jag få gå med på det nya stället och se hur det funkar (flera timmar posthantering och lite städ) spännande!

Just nu är jag i patrullen, vilket är fruktansvärt på alla sätt och vis. Min kollega dränerar mig på energi totalt O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 256
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 644
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 831
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig faktiskt riktigt stolt över min insats! Klappar mig själv lite extra på axeln… :D Det var dags för medarbetarsamtal på...
Svar
0
· Visningar
832
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hur visualiserar du ditt år?
  • Nämen!

Hund, Katt, Andra Djur