Inget denna gången heller

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Eina

Det verkar som om mensen kommer punktligt denna månaden. :smirk:

Ska i säkerhets skull testa i dagarna, för att inte riskera ngt. Är nämligen utbjuden till puben på fredag :D
 
Sv: Inget denna gången heller

Tråkigt! Hur lång blev din cykel då? Var det ÄL när du fick utslag på stickan fast det var tidigt?

Förstod dock inte riktigt, mensen har kommit men du ska ändå testa? Låter lite bortkastat i mina ögon men jag vet att många testar mycket (fast då när man inte fått mensen, eller några dagar före).

Själv får jag svar om drygt en vecka. Hur många gånger var det ni försökt? Själv är jag inne på 10:e (8-9 månader).
 
Sv: Inget denna gången heller

Lupino skrev:
Tråkigt! Hur lång blev din cykel då? Var det ÄL när du fick utslag på stickan fast det var tidigt?

Ja, det måste varit ÄL då, dag 12 eller när det var. Eller så hade jag inte ÄL denna månad? Den var som jag trodde, 28 dagar.

Förstod dock inte riktigt, mensen har kommit men du ska ändå testa? Låter lite bortkastat i mina ögon men jag vet att många testar mycket (fast då när man inte fått mensen, eller några dagar före).

Vet de som varit gravida, men haft mens genom hela, eller delar av graviditet. Har ju test, så varför inte försökra sig? ;)

Själv får jag svar om drygt en vecka. Hur många gånger var det ni försökt? Själv är jag inne på 10:e (8-9 månader).


Ooo, håller tummarna för Er!:D

Vi har egentligen inte försökt "på riktigt" förrän nu (alltså :banana: ofta, och kolla ÄL, inte alls dricka alkohol osv. Innan har vi bara haft oskyddat:banana: , mindre ofta)

Så vi ligger bara i startgroparna ännu;)

Ska börja testa ÄL tidigare nästa månad, så är jag säker på att jag inte missar den!:idea:
 
Sv: Inget denna gången heller

Visst har man hört om folk som varit gravida trots mens, men om jag har förstått det rätt så brukar mensen vara annorlunda (typ komma "fel dag", vara mindre, längre tid osv). Men visst, har du ett test hemma och vill testa så gör det! Något enstaka test kostar inte så mycket, men ska man testa varje månad (och flera gånger som många gör) så blir det dyrt i längden (för oss som får vänta på graviditet) :(

Det jag känner mest de gånger när jag testat är besvikelsen över det negativa resultatet! Blir inte lika besviken när mensen kommer av någon anledning...

Om ni inte har försökt på riktigt allvar förräns nu så finns det ju alla chanser att det inte tar så lång tid! Hoppas det för din skull för det är inge vidare att gå och vänta...
 
Sv: Inget denna gången heller

Lupino skrev:
Visst har man hört om folk som varit gravida trots mens, men om jag har förstått det rätt så brukar mensen vara annorlunda (typ komma "fel dag", vara mindre, längre tid osv). Men visst, har du ett test hemma och vill testa så gör det! Något enstaka test kostar inte så mycket, men ska man testa varje månad (och flera gånger som många gör) så blir det dyrt i längden (för oss som får vänta på graviditet) :(

Nä, tänkte testa i morsem men det var liksom lite svårt, då det inte var urin-gult i plastglaset, utan mer blod-rött:angel:
Så jag litar på min mens, jag är INTE gravid!:D

Det jag känner mest de gånger när jag testat är besvikelsen över det negativa resultatet! Blir inte lika besviken när mensen kommer av någon anledning...

Ja, det kan iofs vara så, men jag blir mins lika besviken för mensen. I vilket fall är det svart på vitt = ogravid:cool:

Om ni inte har försökt på riktigt allvar förräns nu så finns det ju alla chanser att det inte tar så lång tid! Hoppas det för din skull för det är inge vidare att gå och vänta...

Nä, hoppas på det närmsta tre-fyra månaderna. :bump:
Är det inte bebis på g i maj, söker jag till en ett-års-utbildning, och skall pausa med bebis-verkstad tills det är ca 6 månader kvar på utbildningen. Trist, men man får ju pussla lite, kan ju inte vara höggravid på plugg-tid!

Blir det bebis innan maj, väntar jag med utbildningen tills bebis kan vara på dagis e.dyl. Den är bara 4 timmar per dag, så det är ingen fara;)

Håller som sagt tummarna för dig!!:bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 913
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: malumbub
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp