Inget att skratta åt

Sv: Inget att skratta åt

(Ridsport)
Amerikanerna på ryttar-VM i Kentucky har roligt åt Niklas Lindbäcks fälttävlanshäst Mister Pooh eftersom pooh på engelska hör hemma på dass. Men det skiter Lindbäck i.

:rofl: Ja inte bara amerikanerna utan även vi som spenderar mycket tid i England skrattar åt detta. Dock stavas det ju poo i så fall så annars blir det ju mycket riktigt de andra betydelserna. Men det hjälper ju inte när man uttalar det i högtalarsystemen. :D

Jo, hon heter ju Pooh ;).

Å jag säger som Snuffsan: Har de aldrig hört talas om Winnie the Pooh :confused:

Min tanke med... det är väll därifrån hon fått stuterinamnet? Eller det är iallafall vadjag fått för mig. Inte tänker jag då på Mr Bajs iallafall...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Han har vunnit unghäst-VM och tagit EM-silver. Numera är 20-årige Mister Pooh läromästare åt sin ständige ryttare Niklas Lindbäcks barn...
Svar
1
· Visningar
813
L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 971
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama