Sv: Imorgon smäller det..
Fyfasiken. Nu har jag så ont i "samvetes-magen".
Lämnade in honom 09.15, gav honom lugnande osv. Åkte tillbaka 16.30. Väntade.. men ingen kom. "Nu är han död" tänkte jag
Klockan gick. 17.00 kommer en syster in och säger; "Han börjar vakna ur narkosen och är väldigt groggy. Vi väntar till 17.30".
Jahapp, väntade. 17.45 kom hon ut igen; "Vem ska hämta honom? Han behöver nog sin matte, väldigt deprimerad och trött."
Så jag gick in till min gris, och där låg han. Så otroligt liten och sårbar. Låg på golvet med massa filtar över sig och skakade som ett asplöv. Sa hans namn då tittade han svagt upp sedan kastade han ner huvudet igen. Satt med honom i 10 minuter för att försöka få liv i honom. Var till och med nära att gråta
Dom kom och gav honom en till smärtstillande för att smärtan kunde vara orsaken tills hans deppande.
Tillslut gick det iaf. Han ragglade iväg och var nära att ramla lite då och då. Lyfte upp honom i bilen. Så nu ligger han inbäddad i filtar och sover i soffan. Helt borta i huvudet. Mammas hjärtegryn...
Han har ett STORT sår över buken, plus ett litet bak vid pungen. Dom hittade tillslut hans kryptokul lååångt in i buken och fick skära större än vanligt.
Stackarn har idag genomgått; endoskopi, laparatomi och massa provtjoffs. Plus en stor kastrering. Usch, får ont i hjärtat av det här.