Im back *Bilder*

Nikkis

Trådstartare
Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning!

Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att kunna få skriva här igen, haha.
Jag övervägde ett tag i att skita i buke 4-ever, men VEM kan göra det egentligen? Inte jag iaf, jag gillar er alldeles för mkt för det;)

Kan väl uppdatera lite om vad som hänt hos oss.
Tja, inte så mycket egentligen, haha.
Det mesta är det samma, men jag har dessvärre inte tävlat någonting som planerat.
Nero har utvecklat klåda som nu är under utredning, jag hoppas att svaret från blodprovet kommer nu i veckan, så får vi se vad det visar.
Jag sitter som på nålar får jag erkänna.

Gamlingarna mår bra, Iko är det full rulle med som vanligt, även om han lugnat ner sig en del! Gobbi är samma prinsessa som hon alltid har varit.

Kan avslöja en liten hemlis också... Om allt går som planerat så kommer flocken att utökas i år, med en bruksschäfer.
Mer än så säger jag inte förens tiken är parad och det är 110% säkert att jag får en valp ur den kombinationen, även om det lutar åt det hållet. Så håll tummarna att allt går vägen!

Bjuder på några bilder också.

Nero har blivit en Stor kille! Det tog honom "bara" 21 månader, haha
IMG_4889.jpg



Iko, den gamle räven och charmören
IMG_6103.jpg


Nero är lika snygg som vanligt
IMG_4569.jpg


Prinsessan
IMG_4476.jpg


Bröderna Brothers
IMG_4544.jpg


Mitt underbara gäng
IMG_4484.jpg



Ah, vad härligt det känns att vara tillbaka!:bump:
 
Sv: Im back *Bilder*

Så det är därför jag saknat bilder på den fantastiskt fina Nero. :p

Välkommen tillbaka och snåla inte med bilder framöver... :angel:
 
Sv: Im back *Bilder*

Nämen:p tack, vad kul att höra!
Jag har massviiiiis med nya bilder på hundarna, ffa Nero:angel:


Tack så mycket, känns jätte kul att vara tillbaka.
 
Sv: Im back *Bilder*

Hade ni inte en fjärde hund också?

Nope, inte längre, om det är Frallan du tänker på?
Hon fick åka tillbaka till min mamma(som äger henne) då vi kände att hon inte var en hund för oss, samt att hon troligtvis ska börja gå i avel och det gör hon bäst hos mamma.:)
 
Sv: Im back *Bilder*

Kul att se att du är tillbaks :). Underbara bilder som vanligt. Bara jag som tycker det är för få? Upp med fler på snyggingarna.
 
Sv: Im back *Bilder*

Välkommen tillbaka - som jag redan sagt på äu och med spänning följt dig i nedräkningen via msn! ;)

Enligt mig var banningen ett av det bästa som hänt dig, på så vis fick ju vi kontakt - vilket jag inte ångrar en sekund!
Jag känner mig ärad som fått följa dig i motgångar och framgångar och delat erfarenheter osv med dig via msn, nu hoppas jag få se massor av klokt från dig här som jag kan suga åt mig!
Och sen får du inte glömma att Nero är allt lite min hund! :angel:
 
Häärliga bilder!

Så fiina och härliga bilder :)
Min favvo blev den du kallar för: Mitt underbara gäng
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp