P
princesssdream
snälla någon vad ska jag göra. har en 7 årig vallack som jag precis fått veta har inflammationer i gaffelbanden. han har gått o haft ont till o från i ryggen sen förra året. (ägt han sen den 13 juli 2006) vi har varit på ett ställe 3 gånger med olika veterinärer. ingen har hittat något fel, ingen har kollat hans ben ordentligt fast jag bett dem. de sa att jag inbillade mig att han hade ont,och att min häst fejkade att han hade ont. fick ny tid i helsingborg, ca två veckor innan vi kom dit ringer den veterinär som va haft sist, för att kolla hur det gått, sen blir hon sur när jag berättar att jag ska till helsingborg, o säger nått i stil med att du vet väl att han är friskförklarad på pappret..och att det var slöseri med tid att åka dit. väl där är hästen halt på båda bakbenen. troligtvis har han något i ryggen och i nacken också. detta har tre veterinärer missat.den 3 maj ska vi tillbaka för att kolla rygg, nacke och ben.. både jag o min häst har mått fruktansvärt dåligt av det här, och hans chanser är nu inte så goda. är det någon som vet vad jag skagöranu, kan man anmäla det till någon, eller vad ska jag göra.