iiik är inte det lite tidigt

Ainon

Trådstartare
Öhm :o
Är det normalt att en 4 månaders valp fastnar med hela snorren ute?

Har min kompis hund (tik) här och jag tittar bort ett litet tag, tittar tbx och ser att han juckar, går fram och tar bort honom och då är allt ute :o

Alltså det är som om den inte kan komma tillbaka in i "skinnet" igen sitter som fast bakom två knölar, är det normalt? Om det är det hur länge tar det innan det händer? Man vill ju kunna gå ut med kraken :crazy:

Sv: iiik är inte det lite tidigt

1,5h senare och en tur ute i -10 grader så är den indragen.

Ska det verkligen vara såhär?

Tycker det verkar lite för tidigt, men men, det är väl kanske olika på olika hundar.

Lite tidigt som sagt, men en del är ju försigkomna av sig.
Jag skulle inte bry mig utan ta det lungt bara.

Tiken, hon löpte inte hoppas jag?

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: iNTOHiMO
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 453
Senast: Migo
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 966
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej på er alla, vet att det finns miljontals trådar om detta ämne men kände att jag ville göra en egen ändå! :) Det är så att jag...
Svar
11
· Visningar
2 105
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka