Ignorerafunktionen

K

Kat

Vad tycker ni andra om ignorerafunktionen?

Jag tycker den fungerar sådär. Jag skulle hellre se att inlägg från personer man ignorerar faktiskt helt försvinner, inte som nu, att man ser ATT de skrivit, men inte vad.
Det är dessutom vansinnigt lätt att klicka på personens inlägg och faktiskt läsa det. Det är helt enkelt lätt att frestas till att irritera sig på någon som man valt att slippa.

Sv: Ignorerafunktionen

Jag har aldrig ens använt mig av funktionen (Visste inte ens att det fanns tills någon nämnde det).

Förstår inte vitsen med den öht faktiskt. :p

Bra att använda om någons inlägg inte tillför något utan bara stör en.
Som att enbart vara otrevlig t.ex.

Jag tycker som du, att en funktion för ignorering ska ge möjlighet att just ignorera, man skall alltså inte kunna se vad personen skriver övht.

Andra forum jag är medlem på har det så, att inläggen "försvinner", även realtime chatter fungerar ju så.

Ja, fast sånt kan man väl ignorera själv, eller? :p
Man måste ju inte nödvändigtvis svara någon irriterande människa. ;)

Det kan vara onödigt att ägna energi åt att irritera sig på folk vars enda syfte är just att irritera en.

Jag tycker det är bra, eftersom det faktiskt händer att andra pesoner svarar på inlägg och utan att fatta att någon skrivit hade iaf inte jag greppat diskussionen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en del på det där med hur olika perspektiv man kan ha på samma händelser eller personer. Min mamma har gått ner sig...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: sardellen
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar